torsdag 1 oktober 2009

Hundvakt hard core


Meeeen de har tagit min korg!!!
Sådärja...då var det bara den här lilla rackaren kvar...ut med dig!

Nu är det full rulle här hemma. Jag är nämligen hundvakt till två av syrrans pappilonvalpar. För tillfället försöker båda två att få plats i mitt knä för att undvika Aarons uppmärksamhet. Jag försökte mig även på en liten promenad men den blev kort. Frodo skötte sig utmärkt där han gick på vänster sida om barnvagnen. På högra sidan uppstod diverse problem koppeltrassel, bus i kopplet, smitningsförsök. Sen kunde ju inte de där små tussarna gå som folk..hhhrm ursäkta hundar. De skulle ju promt gå under däcken på barnvagnen med vilket resulterade i några pip eftersom jag nästan körde över dem.

Nej valp...tack o lov att de är sö söta annars skulle man ju inte orka med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar