söndag 18 oktober 2009

Många järn i elden

Nu har det varit lite små hektiskt här hemma ända sen i torsdags. Det har hänt mycket på kort tid och vi har flängt runt land och rike. I skrivande stund är Frodo och husse på promenad runt "trollkarn" medan jag och lilleman sitter inne framför brasan och myser. På förmiddagen var vi på Pinscherträff utanför Karlskoga. Det var en hel del ekipage som dök upp och jag fick faktiskt inte till att räkna hur många vi var men det var riktigt trevligt. Grillning och promenad stod på schemat. Frodo skötte sig bra på träffen förutom att det blev en del drag i kopplet men jag var alldeles för trött för att orka ta itu med det där och då. Dessutom blir han alltid lite extra uppspelt när han ser Pinschrar. Tyvärr glömde jag kameran=(

Nej jag är alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg idag...puh. Alldeles strax ska jag stänga av datorn...ska bara titta på Cickan o Goliat under helgens tävling först...
Schnarrrk!

1 kommentar:

  1. Åh, låter som ni har haft en supertrevlig dag!
    Själv flyger man ju runt på små moln just denna helg. Både att Mattias har varit här hela helgen och så tävlingen på det, plus underbart väder och en riktigt lyckad pluggstund i matteboken, jag kunde inte bett om mer! ^^ Underbart! Tack för kommentaren i bloggen, utan allas stöd hade jag aldrig vågat starta. Kram

    SvaraRadera