måndag 31 oktober 2011

Inskolning

Imorgon ska Frodo skolas in på hunddagiset i Fjugesta. Jag fick ett jättebra intryck av det stället när jag var där på besök och eftersom jag nu har blivit erbjuden ett jobb kommer Frodos dagar att bli lite roligare där än hemma.

Förösökte träna lite för några timmar sedan men insåg att det var alldeles för mörkt vid lekplatsen där jag hade tänkt hålla till. Annars brukar jag träna utanför en fabrik på kvällarna där det är bra upplyst men jag ville inte ta med sonen dit eftersom det kan komma lite bilar där och när jag är i träningsmodus är jag ganska disträ...övervägde att träna med ficklampa men kom snart på att det inte var någon bra idé.

Jaja får ta nån lite övning här inne och sedan se framemot morgondagen!

1 kommentar:

  1. Ja, hoppas Frodo kommer trivas på hunddagiset :) Perfekt att dom startat ett i Fjugesta, tänk vad smidigt!

    SvaraRadera