torsdag 21 oktober 2010

Effektiviteten

Idag har jag jobba och slitit kan ni tro. Rivit tapeter och takpapp i hallen...såfint det kommer att bli där så småningom. Städat huset efteråt, tvättat kläder, cyklat och tränat lydnad med Frodo. Lagat mat och sökt jobb. Gosat med min son och diskuterat hus o hem med min man. Sökt några jobb och letat efter fler. Saknat lilla valpen och kurerat mig.

Ja nu har vi lämnat tillbaka lilla Giggs och det blev väldigt tomt här hemma. Inga pölar att torka upp och inget skrynkligt valpansikte att vakna till. Inga pip under nätterna och inga glada utrop från hans och Aaron små jaktlekar. Jag vi vande oss fort vid att ha honom hemma men nu är han alltså hemma hos sin uppfödare igen. Goare valp fårman leta efter.

Ibland är det tråkigare än vanligt att man inte är ekonomiskt oberoende och kan ägna all sin tid åt sina intressen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar