onsdag 13 juli 2011

Slalom

Försöker att få in slalomet med Frodo. Vad det ska vara svårt att hålla motivationen uppe men idag gick det framåt iallafall.

Slalomträningen gick som på räls tills jag förmodligen ville för mycket och övertränade så att Frodo tappade suget...(undrar om det har hänt nån gång förut=) Nu har han emellertid återfått glädjen men vi har fortfarande inte kommit längre än än fjärdeldel av en hel slalomsträcka....wooooh hur ska man klara att lära in hela slalomet....jag bara undrar!

1 kommentar:

  1. Har du provat klicker när du tränar in slalomet? Jag försökte träna slalom med min Knytta men det var inte förrän jag började använda klickern som det lossnade! Nu använder jag klickern till det mesta, hur bra som helst ;) Speciellt när man har en så snabb hund som jag antar att även frodo är. Mille var det iaf.
    Lycka till! Kram

    SvaraRadera