måndag 31 januari 2011

VAB

Vård av sjukt barn står det på dagens schema!

Helgen har varit skön, mest lugn och ro här hemma. fast det där med lugn och ro är väl kanske att ta i. Nu så har iallfall lilleman feber och kraxar som en gammal kråka. Jag känner mig iallafall pigg och kry och Frodo verkar också må bra men är i behov av ett bad...han luktar inte godis direkt!

Förra veckan fortsatte jag att träna på att springa i cirklar, förberedelse för agilityn, men även att skicka Frodo upp på t.ex parkbänkar. Det går bättre och bättre. Jag skulle gärna vilja ta lite bilder och filmsnuttar men min kamera vill inte riktigt samarbeta med mig nu, batteriet har börjat att glappa så det fungerar inte riktigt som jag vill!

Nu ska jag försöka ta mig ut på en liten promenad och förhoppningsvis somnar lillkillen...han verkar behöva det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar