söndag 2 januari 2011

2011


När man nu är på andra sidan av årsskiftet kan det ju vara dags att tänka till lite, drömma, planera och filosofera.
Förra årsskiftet skrev jag om mina träningsmål och det tänkte jag göra även denna gång. Målet för 2011 och Frodos träning är att:
  1. Få klart alla moment i LK1 vilket borde vara ett realistiskt mål då vi bara har ett moment kvar att sätta!
  2. Gå en agilitykurs (redan anmäld)
  3. Starta en barmarksdragstävling i linlöpning för det har jag visst lovat att jag ska!
  4. Viltspårschampionatet, vi har ju bara ett förstapris kvar!
  5. Få roligare träningar, bättre vardagar, mer mys och mer motivation.

Jag skulle kunna skriva upp ännu mer men jag nöjer mig med detta. Som bekant så har jag ju börjat jobba och egentligen så borde väl kanske mål nummer ett vara att få vardagen att fungera men jag ser ljust på framtiden, kanske framförallt för att det nu faktiskt går mot ljusare och varmare tider och för min del betyder det att jag i veckorna så småningom till och med får träna och promenera i dagsljus!!!

Gott nytt år allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar