fredag 9 april 2010

Viltspårspremiär

Har haft ett litet blogguppehåll på grund av att jag helt enkelt har varit för trött för att blogga. Min lilla son hann bara vara frisk en dag, gå på dagis en dag för att bli sjuk igen. Denna gången i vattenkoppor=( Jajaja nu får han det med och så är det avklarat.

Idag kom iallafall syrran över och passade Aaron en stund så att jag kunde lägga lite blodspår till mig och henne. Det blev 5 spår till våra hundar...puh! Frodos gick i skiftande terräng och faktiskt en hel del på ängsmark vilket vi inte har provat på förut. Det gick bra att spåra idag. Starten var i behagligt tempo, faktiskt lite långsamt men det tog han snabbt igen. Sen blev det Frodoturbo ett par meter men då sa jag faktiskt ifrån och tempot blev något lugnare. Strax innan spårslutet pangade jag lite i min knallpulverpistol men det var ju inte direkt nån reaktion på den....så jag sköt av några skott precis vid Frodos öra men han verkarde inte bry sig...det låter för lite! Jaja han får ju iallafall träna på att avbryta spårningen och sen komma igång igen och det är inga problem.

För syrrans del gick det också bra om henne kan ni läsa här!

Nu äter vi pizza allihopa och längtar till solsidan=)

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Vad skoj att ni haft viltspårpremiär!
    Härligt att snön försvunnit så pass mkt.

    SvaraRadera