lördag 10 april 2010

Stoppa huvudet i en grop matte!!!

Hunden går på ett exemplariskt vis före sin matte och visar hur det hela bör gå till!

För tillfället är jag ganska stressad men jag märker inte hur jag mår själv. Min självinsikt är tydligen inte så bra. I denna lilla flock är det min kära vovve som får sätta stopp för mig själv. Det var likadant förra våren men då var jag trött eftersom min lilla son sov som en kratta på nätterna. Hur talar då hunden om för sin matte att hon borde ta det lugnare...jo han vill inte träna med mig!!! Så nu är det bara att ta en paus tills det hela blir bättre. Lilleman har ju varit sjuk ganska mycket nu, faktiskt ända sen i januari med undantag för små korta uppehåll. Jag ligger efter i skolan och nu har lillen vattenkoppor....
Frodo, jag lovar dig nu stoppar jag huvudet i en grop och kryper fram när du drar ut mig igen!

2 kommentarer:

  1. Jag lider faktiskt med dig. Nu får du slappna av lite och tänka på dig själv! Men du kan iaf alltid komma hit... Om du vill slippa laga mat eller om du vill frossa i ngt sött.. Det kans ju hjälpa.

    Och ja, du kan ju få fira oss alla tre när det är dags hihi, vi kan äta för din man också eftersom han fyller däromkring också men inte är hemma.

    Sköt om er och krya på er ny och se sen till att hålla er friska länge!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Vad kloka dom är, våra voffsingar. Du ska se att samarbetet och motivationen kommer så fort det lugnar ner sig på hemmafronten. Jag hoppas att lilleskutten blir frisk snart nu, Öyvind kommer väl om ett par veckor också?
    Skoj att läsa att ni har spårat lite i alla fall! Tänker på dig, kämpa på!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera