fredag 14 augusti 2009

Vardagslyx

Min man och min son har flytt huset och här hemma är jag och vovven...alldeles ensamma! Först ska vi slappa sen ska vi träna lite tänkte jag=) Har även passat på att färga håret så till alla er som brukar se mig ibland...nu är jag mörkhårig!





Jag MÅÅÅÅSTE träna på Frodos inkallning det är ju katastrof ibland! Han ska komma precis när jag vill och inget annat. Tränade lite idag och det går oftast helt ok när han är inom en 10m radie. Kommer han utnaför den och det sedan sker nåt intressant...vips så är han döv. Vilken tur att jag här får ett alldeles lysande tillfälleatt öva upp mitt tålamod!





Imorgon åker vi på utställning till Norrköping och vi hoppas förstås på ett lysande resultat...får se hur det går. Själv är jag lite nervös eftersom jag inte riktigt känner mig hemma i den världen än och "min" kennel eller snarare den som Frodo kommer ifrån ska ställa ut sina hundar i Norge. Jag har alltså ingen att fråga om hur, när och var jag ska göra allt...hur ska det gå? Jag hoppas att jag och Frodo kan sköta oss riktigt bra ändå!


Sådär ska han stå ungefär och brösta upp sig lite...då går det nog bra.



På återseende kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar