söndag 20 mars 2011

Träning igen!

Kom ut på en fantastisk träning igår igen, Cissi gör underverk för min och Frodos träning. Jag hade ingen speciell plan för gårdagens träning vilket resulterade i att jag tränade på allt möjligt och håll på alldeles för länge...klantigt. Hursomhelst så tyckte jag iallafall att Frodo var jätteduktig. Cissi och hennes unghund håller på att få ett jättefint fotgående så nu känner jag onekligen lite press på att komma igång mer med Frodo också. Positionsträningen under vintern har verkligen gett resultat så jag hoppas att jag kan lyckas lika bra med själva fotgåendet.

Cissi hade tagit med sig fika, varm mintchoklad och kaka...hon vet allt hur man ska få trogna hundtränarvänner!

Cissi har ju också som bekant en ganska flådig kamera så det känns roligare att blogga med när man få låna lite bilder av henne. Hon tar förövrigt fantastiska bilder och det finns mycket trevligt att titta på och läsa om på hennes blogg.

Frodo och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar