måndag 4 maj 2009

Något jag borde gjort för länge sen

Frodo har ju fyllt ett år redan och egentligen hade jag tänkte att lägga upp lite bilder från hans första år hos oss på hans födelse dag...men det hann jag inte. Vi var ju mitt uppe i en flytt då och att sitta och pilla vid datorn var inte aktuellt. Men nu när jag fått Aaron i säng och Frodo är trött och nöjd tänkte jag att ni skulle få se lite hur otroligt söt han var som en liten parvel...så grattis i efterskott vovven

Att man föll för en sån här sötnos är inte så konstigt.

Frodo hade mycket skinn att växa i som liten

Första kvällen hemma hos oss...varför ska man sova i en bur när det finns en soffa?


Knähunden Frode.


Fyra månader gammal fick han göra en liten flygresa till Nord-Norge. Det fanns otroliga vidder att springa på och häftiga berg att undersöka. Här är vi precis utanför Öyvinds hemby.

Myser i husses knä efter ett bad, ca fem månader.


Lite drygt ett år gammal är han sååååå fin.

1 kommentar:

  1. Åhhh så underbart söt han va lillgrabben och självklart är fortfarande!
    Tänk att en så liiten söt valp kan bli en så fin å stilig hund!:)
    Hade bra!!
    //Elin

    SvaraRadera