torsdag 7 maj 2009

Flyg till Norge

Hela familjen utom Frodo och Harry har flugit till Norge, nærmare bestæmt Gryllefjord. Vi kommer att stanna ett par dagar och vara med slækten hær. Saknar min vovve men jag får væl substituta med Øyvinds onkels schæfer=( Flygresan gick jættebra och Aaron var glad næstan hela tiden...skønt eftersom jag hade sett ett helt annat scenario framfør mig. Kommer ihåg hur det var før några år sen nær jag reste och en såndær jobbig barnfamilj satt bredvid...ni vet med barn som skiker och gråter hej vilt. Nu ær jag visst sjælv i riskzonen før att vara ett størande objekt men tack o lov gick det ju fantastiskt bra idag.
På återseende!

2 kommentarer:

  1. Jadu sofia, en dag hamnar vi alla där. =) Jag skäms när jag tänker på hur jag själv är mot barnfamiljer med bebisar som skriker och snorar på flygplan, speciellt när man ska flyga i över tolv timmar...

    Jag vet, jag är lurig. =) Men du behöver ju inte fundera över färgerna i vaggan, du har ju stenkoll ändå! haha..

    Hoppas ni har trevligt i norge, vi ses väl snart. Skulle du springa vårruset? Vill gärna komma o titta!

    SvaraRadera
  2. ja jag ska spinga men det blir nog inte så mycket att se på...kommer væl att krypa i mål på alla fyra men det kan ju iofs ha ett visst underhållningsværde.

    SvaraRadera