lördag 22 september 2012

Rallydebut och valpar

Helgen började med ett sms, valparna hade fötts i Norge. Fyra stycken härliga småtroll två svarta och två röda. Efter det tog tävlingsnerverna över. Jag har börjat känna av SM nerverna på riktigt men det är nog bra. Idag på rallydebuten blev jag också nervös. Det gick jättebra på banan tills Frodo intresserade sig för en doftfläck på banan han hamnade bakom mig och det blev ett ryck i kopplet jag vrider mig om för att få honom med mig, grämer mig lite över poängneddraget och missar en skylt. Det var en bra erfarenhet iallafall att ställa upp och så fick jag träffa Cissi och Sune som introducerade oss för rallylydnad! De gjorde ett jättefint lopp och placerade sig på 4:e plats!
Nu ber Frodo om en promenad och därmed tar inlägget slut...

1 kommentar:

  1. Jag tycker ni skötte er helt fantastiskt på eran rallydebut! Nästa gång har ni det som i en liten ask. Så himla kul att ses också. Men det blir mer av den varan, redan nästa vecka :) Ska bli så roligt! Kram på er och grattis till valparna!!

    SvaraRadera