onsdag 24 augusti 2011

Överraskad

På utflykt

Senaste tidens överraskningar i kronologisk ordning...
  1. Frodo är supertaggad på agilityträningen och gör allt jag ber honom om över ALL förväntan!
  2. Kör lite lydnad bara för att testa och det går som smort...jättefin attityd!
  3. En expidit på ICA frågar om jag behöver klövar för att träna min hund för hon hade fått för sig att vi höll på med nåt sånt...man tackar, ska jag hämta dem imorgon
  4. Upptäcker att vi har ett fint trägolv under ett fult golv
  5. Trampar in en spik i skon men den går upp mellan tårna...tur!
Jag lagar mat, Frodo är smakkontrollant


1 kommentar:

  1. Haha, vilken härlig liten lista du har pysslat ihop! Låter helt fantastiskt alltihopa. Och spiken mellan tårna= pricken över i!
    Jag måste nog lägga till dig på bloglovin tror jag, för jag missar hela tiden när du har uppdaterat här. Och du är ändå duktig på att uppdatera får man väl lov att säga! Jag saknar er jättemycket, måste komma hem snart. Kram

    SvaraRadera